рб | Компетенције | Назив | Трајање |
886
| K1 |
Дефектолог стручни сарадник у образовању
Ресурсни центар Знање, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
281
| K1 |
Керамика - традиција, култура, радост - интеграција и инклузија кроз уметност
Удружење предшколских радника, Нови Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
282
| K2 |
Аутистични спектар, хиперактивност, дислексија и друге сметње - стратегије
Удружење "Група МОСТ", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
283
| K2 |
Говорно-језички поремећаји код деце, стратегије - могући правци деловања васпитача, учитеља, наставника и стручних сарадника
Институт за педагошка истраживања, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
284
| K2 |
Дислексије и дисграфије – изазов савременог образовања
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 1
бодова: 8
|
285
| K2 |
Диференцијална настава из свих предмета за ученике са тешкоћама у учењу
Педагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом Саду, Сомбор
|
дана: 1
бодова: 8
|
286
| K2 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксе
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
287
| K2 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план
Удружење „Група МОСТ“, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
288
| K2 |
Инклузија по мери детета
Институт за експерименталну фонетику и патологију говора „Ђорђе Костић", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
289
| K2 |
Менторство као најефикаснија метода у подстицању развоја даровитих
Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов", Вршац
|
дана: 1
бодова: 8
|
290
| K2 |
Настава код куће и на даљину у циљу постизања образовних стандарда помоћу савремених технологија
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 1
бодова: 8
|
875
| K2 |
НТЦ систем учења – развој креативног и функционалног размишљања
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 20
|
291
| K2 |
Образовна подршка деци из осетљивих група
Удружење грађана Позитив, Врање
|
дана: 1
бодова: 8
|
292
| K2 |
Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду
ШОСО "Милан Петровић" са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 12
|
927
| K2 |
Практични приступи деци са аутизмом и АДХД-ом
Основна и средња школа „9. мај”, Зрењанин
|
дана:
бодова: 16
|
293
| K2 |
Примена позоришних вештина у раду са ученицима са сметњама у развоју
Позоришна асоцијација МЕТАНОИА, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
294
| K2 |
Профил способности и израда индивудуалног образовног плана за децу/ученике из аутистичког спектра поремећаја.
Униберзитет у Београду - Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
295
| K2 |
Рад са децом из маргинализованих група
Педагошко друштво Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
296
| K2 |
Сметње у учењу – препознавање и превазилажење дислексије, дисграфије и дискалкулије на предшколском и школском узрасту
Педагошки завод Војводине, Нови Сад
|
дана: 3
бодова: 24
|
297
| K2 |
Угледни час - прилика за све
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево
|
дана: 1
бодова: 8
|
298
| K3 |
Агресивност деце и адолесцената
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
299
| K3 |
Асистивна технологија - примена у школи
ШОСО "Милан Петровић" са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
300
| K3 |
Аутизам и говорно-језички поремећаји
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац
|
дана: 1
бодова: 8
|
922
| K3 |
Вртић као сигурна база: импликације развоја у породицама у ризику за рад у предшколским установама
Центар за подршку раном развоју и породичним односима „Хармонија”, Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
301
| K3 |
Дефицит пажње и хиперактивност деце
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 14
|
302
| K3 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њима
ШОСО „Милан Петровић" са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
303
| K3 |
Идентификација и рад са даровитом децом
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
304
| K3 |
Изградимо мостове - подршка деци на хранитељству у васпитно - образовном систему
Центар за породични смештај и усвојење Београд, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
305
| K3 |
Индекс за инклузију - тренинг за примену
Центар за квалитетно образовање, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
306
| K3 |
Индивидуални образовни план - корак ка инклузивном образовању
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 2
бодова: 10
|
307
| K3 |
Индивидуални образовни планови - како их правити и примењивати у пракси
Центар за квалитетно образовање, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
308
| K3 |
Индивидуални програми подршке и индивидуални образовни планови за децу са развојним сметњама
Висока школа струковних студија за образовање васпитача Пирот, Пирот
|
дана: 2
бодова: 16
|
309
| K3 |
Инклузивно посредовање - фактор превенције поремећаја понашањa и сукоба у школовању
Центар за конструктивно решавање сукоба Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 21
|
310
| K3 |
Инклузија - како је приближити наставнику у редовној школи
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 2
бодова: 16
|
311
| K3 |
Инклузија на делу - практична примена инклузивног модела рада у основној школи
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, Кањижа
|
дана: 2
бодова: 16
|
312
| K3 |
ИОП и примери добре праксе у инклузији
Основна школа за образовање и васпитање деце и омладине са сметњама у развоју "Смех и суза", Алексинац
|
дана: 1
бодова: 8
|
905
| K3 |
Како до бољих образовних постигнућа и веће социјалне укључености деце без родитељског старања на породичном смештaју
ОПИ - Отворена просветна иницијатива, Јагодина
|
дана: 1
бодова: 8
|
313
| K3 |
Како открити и покренути даровите
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
314
| K3 |
Лутка у настави и инклузивном процесу
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
315
| K3 |
Механизми укључивања деце са даровитошћу и/или сметњама у наредни ниво школовања
Основна школа "Соња Маринковић", Суботица
|
дана: 2
бодова: 16
|
316
| K3 |
Неуропсихологија у школи – дијагностика и добра пракса приступа деци са сметњама у учењу
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава", Београд, Земун
|
дана: 3
бодова: 24
|
317
| K3 |
Обезбеђивање педагошког континуитета за децу са тешкоћама
ЦИП - Центар за интерактивну педагогију, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
318
| K3 |
Општи семинар – поремећаји и тешкоће у учењу и понашању
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава", Београд, Земун
|
дана: 3
бодова: 24
|
319
| K3 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке деци/ученицима са сметњама у развоју у вртићу/школи
Педагошко друштво Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
320
| K3 |
Планирање подршке - педагошки профил, индивидуализација и индивидуални образовни план (ИОП)
Иницијатива за инклузију Велики Мали, Панчево
|
дана: 2
бодова: 16
|
321
| K3 |
Подршка деци са сметњама у развоју у инклузији у друштво на предшколском и млађем школском узрасту
Предшколска Установа „Савски венац”, Београд
|
дана: 2
бодова: 12
|
322
| K3 |
Подршка ученицима из осетљивих група у оквиру програма професионалне оријентације
Центар Инвентива, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
323
| K3 |
Подстицање сензорне интеграције код деце (чулима до успеха)
ШОСО „Милан Петровић” са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
324
| K3 |
Превентивно-корективни рад са ученицима са сметњама у развоју
Ресурсни центар за специјалну едукацију, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
325
| K3 |
Примена Монтесори материјала у реализацији инклузивног програма
Предшколска установа „Наша радост”, Суботица
|
дана: 1
бодова: 8
|
326
| K3 |
Приступ и подршка деци са развојним потешкоћама за професионални развој
Удружење грађана Позитив, Врање
|
дана: 1
бодова: 8
|
327
| K3 |
Приступачна школа - универзални дизајн у учионици
ШОСО „Милан Петровић” са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
328
| K3 |
Рад са децом и омладином са проблемима у понашању
Центар за добровољни рад и помоћ деци "ДУГА", Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
330
| K3 |
Различити приступи у раду наставника и стручних сарадника са децом са поремећајем у понашању
Основна школа "Жарко Зрењанин", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
893
| K3 |
Реедукација психомоторике - третман дискогнитивних и емоционалних сметњи код деце предшколског и основношколског узраста
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих Тврђава, Земун, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
331
| K3 |
Романипен - ромска култура,традиција и обичаји
Трговинско-угоститељска школа ''Тоза Драговић'', Крагујевац
|
дана: 1
бодова: 8
|
332
| K3 |
Сензорна соба - асистивна технологија за ефикасније учење
Основна школа "Милинко Кушић", Ивањица
|
дана: 2
бодова: 14
|
879
| K3 |
Социјално неприхваћено дете - подршка детету у процесу интеграције у вршњачку групу
Филозофски факултет, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
333
| K3 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионици
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ниш, Ниш
|
дана: 2
бодова: 16
|
334
| K3 |
Употреба говорних технологија као асистивних технологија у инклузивном образовању
Школа за ученике оштећеног вида "Вељко Рамадановић", Земун
|
дана: 2
бодова: 16
|
926
| K3 |
Учење без дискриминације - улога наставника и школе
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево
|
дана: 2
бодова: 16
|
335
| K3 |
Час по мери детета
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ниш, Ниш
|
дана: 1
бодова: 8
|
336
| K3 |
Школа за све - инклузивно образовање
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 3
бодова: 20
|
337
| K4 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизма
ШОСО "Милан Петровић" са домом ученика, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
338
| K4 |
Даровито дете у школи и шта са њим
Центар за стручно усавршавање, Шабац
|
дана: 2
бодова: 16
|
871
| K4 |
Јачање капацитета запослених у вртићима и школама у раду са родитељима деце са сметњама у развоју
Предшколска установа "Детињство", Жабаљ
|
дана: 1
бодова: 8
|
339
| K4 |
Подршка инклузији кроз унапређивање сарадње учитеља са колегама, педагошким асистентима и родитељима ученика
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина
|
дана: 1
бодова: 8
|