рб | Компетенције | Назив | Трајање |
769
| K3 |
Механизми успостављања критичког става деце школског узраста у односу на музику популаризовану кроз медије
Клетт друштво за развој образовања, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
770
| K3 |
Музичке игре као део одрастања и учења
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, Кањижа
|
дана: 1
бодова: 8
|
771
| K3 |
Народне игре у настави и ваннаставним активностима од I до IV разреда
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
772
| K3 |
Овладавање извођачком тремом – радионичарски и развојни приступ
Земун Арт Клуб, Земун
|
дана: 1
бодова: 8
|
773
| K3 |
Припрема ученика за јавни наступ – психолошки и средински чиниоци успешности
Факултет музичке уметности, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
774
| K3 |
Радио драма и одељењска приредба у разредној настави
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
775
| K3 |
Радост стварања - радионица за веште руке
Основна и средња школа „9. мај”, Зрењанин
|
дана: 2
бодова: 16
|
776
| K3 |
Савремени методички приступ дечјем ликовном стваралаштву
Клетт друштво за развој образовања, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
777
| K3 |
Увод у драмску педагогију
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, Кањижа
|
дана: 1
бодова: 8
|
778
| K3 |
Улога такмичења у музичком развоју ученика
Удружење музичких и балетских педагога Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|